Veel gestelde vragen / FAQ :
1. moet ik mij registreren voor ik iets kan bestellen ?
Nee, u hoeft u niet eerst te registreren, dit gaat geheel automatisch.
U kunt daarom nadien als een betaling is mislukt nogmaals proberen te betalen door in te loggen.
Er word een email naar uw opgegeven adres gestuurd met de inlog gegevens.
2. Ik kan niet inloggen ?
Controleer of u een mail met inlog gegevens heeft gekregen, controleer eerst uw spamfilter deze vangen soms te veel belangrijke berichten op.
Vraag eventueel uw wachtwoord opnieuw op.
Als u te vaak verkeerd bent ingelogd word u automatisch geblokkeerd.
Is dit het geval dan kunt u helaas niet meer met de opgegeven gegevens bestellen.
maak dan eventueel een nieuwe registratie, en meld via email dat de oude verwijderd kan worden. of stuur dan een email met uw bestelling naar onze klantenservice.
3. Is de bevestigings email mijn factuur ?
Nee, dit is een automatisch orderbevestiging van uw bestelling, de factuur krijgt u altijd na gestuurd via email (daarom moet u een emailadres ingeven).
4. Krijg ik een factuur van mijn bestelling ?
ja, deze word u via email toegestuurd.
5. Elektronisch Betalen (met iDEAL of Bancontact) lukt niet, of er ging iets fout met betalen, hoe moet ik nu dan betalen
Log in en ga naar “Bestellingen”.
Dan klikt u de bewuste bestelling aan en boven in de bestelling ziet u het iDEAL logo.
Hier naast kunt u dan uw bank kiezen en uw betaling nogmaals uitvoeren zodat wij het snel uitleveren kunnen.
Als u een mail heeft gekregen met de bestelling hebben wij deze automatisch ook gekregen.
Maak niet nog een zelfde bestelling aan, maar stuur een mail naar ons als het blijft mislukken (anders krijgt u dubbel zaken geleverd)
6. Kan ik direct komen om iets af te halen ?
Nee, dit is helaas niet altijd mogelijk, Mail of WhatsApp met 0655-841700 voor een afspraak.
Wij hebben enkele webshops omdat wij geen tijd voor een fysieke winkel hebben, Afhalen is daarom ook niet direct mogelijk.
7. Kan ik ook pinnen bij afhaling ?
Nee, wij hebben geen mogelijkheid voor pin, dus pinnen kan helaas niet.
7. Kan ik direct komen om iets af te halen ?
Nee, dit is helaas niet altijd mogelijk, Mail of WhatsApp met 0655-841700 voor een afspraak. Wij hebben enkele webshops omdat wij geen tijd voor een fysieke winkel hebben, Afhalen is daarom ook niet direct mogelijk.
8. Zit er garantie op uw producten ?
Ja, er zit gewoon normale (fabrieks)garantie van 1 jaar op de door ons geleverde artikelen
9. Als het op voorraad is, wanneer heb ik het dan in huis ?
Wij werken er aan om het de volgende dag of als dit niet lukt de dag erna uw bestelling te laten bezorgen, maar dit is wel afhankelijk van het soort product.
Een doosje (pakketvervoer) versturen lukt vaak wel maar een palletwagen (stukgoed) weer niet. Wij zullen zeker ons best doen om zo snel mogelijk te leveren, echter hebben wij het afhandelen van de transporteurs en hun afhaaltijden niet in de hand, en kan er altijd iets tegen zitten of gebeuren waar wij helaas geen invloed op hebben.
10. Wat kost verzenden ?
Bij de producten staan de totaal gewichten vermeld, er komt dan nog een beetje bij circa 0,5 kg voor de verpakking.
U kunt in de verzendtarieven lijst vinden wat dan het verzenden kost.
Als het product groter dan 100 x 50 x 50 cm is dan word het automatisch stukgoed genoemd met de daarbij behorende tarieven.
Als u meerdere artikelen besteld, en u wilt weten wat dit gaat kosten moet u de gewichten bij elkaar optellen en de verzendkosten uit de lijst aflezen.
Eenvoudiger is de artikelen in de winkelmand te doen en doorloop het bestel proces, deze laat op een gegeven moment de berekende verzendkosten zien.
U heeft pas de bestelling geplaatst (afgerond) nadat u op het laatst de bestelling bevestigt (de laatste stap van het bestel proces).
11. Waarom onder Rembours ?
Wij leveren bij uitzondering onder rembours, u moet aan de postbode direct betalen.
Dit kost u € 20,25 exclusief btw bovenop de normale verzendkosten. (dit is 24,50 incl btw)
12. Mijn product is kapot gegaan, hoe moet ik nu handelen / terugsturen ???
Zie ook onze klantenservice pagina, altijd terugsturen met een ingevuld retour formulier zodat wij en de reparatiedienst exact weten wat er aan de hand is met uw product. Vermeld alle gevraagde gegevens op het formulier, en sluit deze bij uw zending is, en stuur het naar ons op.
Heeft u een andere vraag stelt deze dan via het contact en vragen formulier aan ons.